Jump to content
EUROPAS GROßE
SPORTWAGEN COMMUNITY

Eindringling:-) jep, ä frau unter eu..:-)

sportie

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Hoi zäme ihr carpassionler,

so jetzt schrieb ich euch ä mal es paar ziilä, mini erstä da drin.:wink2:

wieni da dezue cho bin? ja natürli dur en ma, min ma *grrrr und was für einä, schwärm*

Ha gar ned anderst chönä! will shät mi au grad in bann zoge, woni gseh und mitgfühlt han, was für emotione a däm und mit dem rote baby zämehangid.

....ja soo ne augeblick und sone gsichtsusdruck, de atem wo stockt, ja sone extremi begeisterig isch nu mit öpisem zverglichä....wo ebe so wild, geil, zärtlich, ja schreiend (hie und da ä weder ja, gärn und hüüfig):lol:

ja wo au soooooo ne befriedigung git...(no more coment:hug: )

han ä scho es paar stund da bi eu im forum verbracht und mi einersits chli schlau gmacht über die aktuelle problem und freude vo de diverse F`s und ihri bsitzer, eui geilä fotis vo eunä babys bestuunt:applaus:

sisch wie bim fuessball, smacht erst spass weme dregle kennt, ja und weme sälber na spielt, ja dänn ischs scho fast passiert....

...obwohl i vor jahre ufghört han, will i mir immer knü ufgschürft han....ja und das laht sich mit em röckli träge nöd veribare...ja da muess me ebe prioritäte setze 8)

ja i ha mi andersiets ä recht amüsiert über eui bricht, ja wie emotional ihr jungs doch chönd si wenns schnurred und hüült (je me tunnel desto besser:-))! ),geili rundigä het, fetti finkä treit und es paar extra ps het under de huubä....!:sensation

mir triebts zwar nöd ganz saugewassser id auge, aber gänsehuut und adrenalinusschüttige gits ä bi mir wenn srote baby schreit (min schatz hät en f430 gha und bald emal de f430 spyder)....

au ja bitte bald....dentzugserschienige werdid langsam sichtbar und dstunde da bi eu im forum wachsed...i den das macht dwartezyt erträglich):geil:

momentan fahrt er zwar mit em maserati gran sport ume, ja und i glaube langsam macht em au dä sichtlich spass....dauge lüüchtet au mängisch asatzwies (ja ja villich 10 %:) echli so wie won er mit em F amigs bi eus de hang duruf cruised isch um die viele kurve (passfeeling).

I ha recht respekt gha vom f430,(respect forever:-)))! em rotä baby, und be lieber rechts vom stüür gsässe....shet mir amigs glanged und has na stunde nachher i de ohre gha, das berühmte kkkkkrrrrrr, wenns tüüfer gleiti baby weder mal e bodewelle chli küsst het...*autsch*.

ja aber mit em masi fahr au i ume *an dieser stelle:dankä mim schatz für dis vertrauä*,:hug:

..denn ihr müend villich na wüsse i be blond und für alles zha was zu adrenalinusschüttige füehrt:crazy: *,

ja und langsam han au ich sichtlich die gliichä näbewürkigä wien ihr....

au i lueg jedem F na, und s unverkennbari sschreie und schnurre vome F, zauberet ä mir scho es breits grinse ufs gsicht O:-)

ja und au i verbring scho stunde da drinne, tja wie im real life, wenn mal drinn bisch, willsch drinnä bliebä....mir sind ja treu und gwohnheitstier, ja und wie me da i dem forum cha gseh au herdetier.....unter em motto gleich und gleich gesellt sich gern....wobies ja zum glück verschiedeni forä git da dri, de chunnt me ganz guet ade porschefahrer verbie :bored:

ja die wo mich jetzt hassit, *diehändeschützendvordenopf*...ja und immer uf de kopf :wink2:

jetz hets doch tatsächli namal gschneit sapperlott, jä nu aber i dänk, jetz gahts nu na ufwärts mit de temperature....obwohl die einte kümmerts ja wenig, die fahrid au bi schneefall über de gotthard mit em masi *stichel, neck, neck*.

au ja summer chum du nur, i freu mi fescht wenns das jahr klappt mal uf drennpiste mit em F. *luftsprung mach*:vollgas:

ja und denn sitz ich dänn gern mal hinder stüür vom spyder *nachmekkabet*

in diesem sinne, machid wiiterso....!:sensation

eure sportie

Jetzt registrieren, um Themenwerbung zu deaktivieren »
  • Antworten 71
  • Erstellt
  • Letzte Antwort
Geschrieben

Klasse Beitrag:-))!

Herzlich Willkommen hier bei CP

ob die Fischköpp allerdings alles lesen und vor allem verstehen können, bezweifel ich mal:D :D

Geschrieben

Ein herzliches Willkommen im Forum.

Wird Zeit, dass mal die ein oder andere "Userin" dazukommt.

Kann man noch an einer Hand abzählen.

Für den Anteil an Usern, die den in Mundart verfassten Post verstehen können, braucht man vielleicht schon vier oder fünf Hände, aber für mich war´s auch schon ´ne Aufgabe :wink:

Viel Spass hier !

Geschrieben

Kannst du mal Deutsch schreiben das dich jeder versteht.

Geschrieben

Ich glaube ich habe noch nie so lange an einem Post gesessen. Und habe noch immer nicht alles verstanden. Aber das wichtigste schon.

Freut mich wieder einem Frau begrüßen zu dürfen.:-))!

Geschrieben
Kannst du mal Deutsch schreiben das dich jeder versteht.

sorry germanies....aber die eint oder anderen werden meinen bericht schon entziffern können.....*hopeso*

Werd mich aber bessern....:wink:

Geschrieben

Das isch jetzt aber super, dass e Frau daa ine mitschriibt und liest...

aber ebe gäll:

Hochdeutsch aus Rücksicht.

Geschrieben

Danke fürs nette willkommen heissen!

so schlimm kanns nicht sein mit dem verstehen meines textes....,

denn jemand hat doch tatsächlich rausgefunden,

wer meine bessere hälfte ist!:-))!

Das bestätigt alles, da steckt doch viel herzblut drin!

Freut mich gaaaaaaaanz fescht für euch!

in diesem sinne.....

sportie

Geschrieben

herzlich willkommen, ich mach mich nach dem training nochmal ans lesen.

da raucht mir als bremer ja der kopf.

Anzeige eBay
Geschrieben
Geschrieben

Hallo sportie,

schau doch mal hier zum Thema Zubehör für Vorstellungen / Neumitglieder (Anzeige)? Eventuell gibt es dort etwas Passendes.

• Gefällt Carpassion.com 1
Geschrieben

Etws schwer zu lesen aber dafür umso witziger und persönlicher. :-))!

Herzlich Willkommen und viel Spass hier !

Geschrieben

Hallo sportie,

ich habs nach dem zweitem mal Lesen auch vollständig verstanden, wobei ich das für einen richtigen Hochdeutschen ziemlich schwierig finde. Ich war aber schon des öfteren in der Schweiz, von da her versteh ich wohl, was du meinst.:-))!

Schöne Autos hast du gehabt, bzw. wirst du ja wiederbekommen (F430 Spider, wenn ich mich nicht irre):)

Ein herzliches Willkommen :-))!

Geschrieben
herzlich willkommen, ich mach mich nach dem training nochmal ans lesen.

da raucht mir als bremer ja der kopf.

Sach ich doch, Fischköpp:D :DX-):hug:

Geschrieben

Endlich noch eine hier, die die Emotionen der Männer versteht.

Ich wurde auch von einem Mann mit dem roten Fieber infiziert.

War zwar schon vorher Auto begeistert (an dieser Stelle mal ein danke an meinen Papi), aber seit einiger Zeit freue ich mich wie ein Kleinkind auf jede Ausfahrt mit dem Ferrari.

Geschrieben

Sali Sportie

da isch jo ganz en heisse Bricht vo der! Wenn ichs nöd besser wüssti, wöri glatt meine mini Frau het do im Gheime was gschriebe.

Mer Manne hends scho no schö, die geile rundige hemmer doch glatt dehei bi eu Fraue und denn au no i de Garasch, gell.

Numä öppis chlises hani no: dä Spyder heisst eigentli Spider. Aber da wüsset au vieli Mannä nöd eso gnau.

Chöntis enard si, dass mer üs vom Ferrariclub kenned?

En liebe Gruäss us de Ostschwiz noch Egg,

Ferrari-V8

Geschrieben

Herzlich Willkommen hier @cp.com

Ich als Hamburger konnte es grade so lesen, habe da aber schon ein wenig Übung drin. Beim Zuhören hört es dann aber auch auf.

Gruß

Christian

Geschrieben

hey jungs!

Schön, dass sich so viele Zeit nehmen meinen Text zu lesen.

Ja und ich bin stolz auf euch, dass ihr mein züridüütsch mehrheitlich versteht!

Big thxs to germany and austria! *einewellemach*:-))!

Geschrieben

Hallo Sportie. Auch von mir ein willkommen im Forum. Ich les dein Schweizerdeutsch gern. Bin ja auch oft genug unten in Bern. Und wenn man dann da TV guckt oder mit den Leuten redet kommt man da recht schnell dahinter :)

Viele Grüße Holger

Geschrieben

Griasdi! :wink2:

Do legst di nieda, a schwoaza Madl. Sackl Zement, sauwa, sog i! :-))!

Pack ma s und pfia God! 454.png

Geschrieben

Hanoh, Hanoh, was ganget jetz do?

A Schwaizer Mädle schwätzt auh mid?!

Des gfällt mer jah!

Gruss und willkommen aus der schwäbischen Auto-Metropole!

Geschrieben

Hoi sportie

Auch von mir ein herzlich Willkommen hier bei CP.

Es entwickelt sich hier eindeutig zum grössten-schweizer-deutschsprachigen-mundart-Ferrari-Owner-Fan-Forum :-))!

Und immer schön langsam rund um Züri:wink:

Geschrieben

Hey Sportie,

auch von mir ein herzliches Willkommen im Forum :-))!

Ich schaue immer Pro7-Schweiz und frage mich immer wieder wie das Gesprochene geschrieben wird. Jetzt weiß ich es O:-)

Also in diesem Sinne viel Spaß bei CP :-))!

Geschrieben
Es entwickelt sich hier eindeutig zum grössten-schweizer-deutschsprachigen-mundart-Ferrari-Owner-Fan-Forum :-))!

Ist das wirklich eindeutig?

Ich hoffe doch nicht.....8)

Und wenn, dann doch nur, weil unsere Schweizer Nachbarn scheinbar nichts vergleichbares auf die Beine stellen können, oder??!!

*duckundweg*

Geschrieben
Hey Sportie,

auch von mir ein herzliches Willkommen im Forum :-))!

Ich schaue immer Pro7-Schweiz und frage mich immer wieder wie das Gesprochene geschrieben wird. Jetzt weiß ich es O:-)

Also in diesem Sinne viel Spaß bei CP :-))!

Ob du nun fernsiehst und nix verstehst oder das hier liest, ist völlig egal.

Kommt nix bei uns Hochdeutsch-geprägten an. Von uns in den neuen Bundesländern ganz zu schweigen :D .

@Sportie: Herzlichen Willkommen hier bei CP und viel Spaß.

Archiviert

Dieses Thema ist archiviert und für weitere Antworten gesperrt. Erstelle doch dein eigenes Thema im passenden Forum.

• Neu erstellen...