Jump to content
EUROPAS GROßE
SPORTWAGEN COMMUNITY

Pagani Zonda F

Zzono

Empfohlene Beiträge

Ich bin nicht der Besitzer..Ich bin nur "Vermittler".

Ein Freund von meinem Vater will seinen Pagani Zonda F Clubsport loswerden.

Die Beschreibung und Vin-No. sind verfügbar.

Vin/No. :ZA9C820C10SF75039

Bilder werden nicht reingestellt. Wer diesen Verkauf Ernst meint, meldet sich bei mir. Dann bin ich bereit , die Bilder zu zeigen. Der Wagen befindet sich in Südkorea. Der Wagen ist nur ca.900Km gelaufen

Beschreibung:

It has been built in 2006. This Zonda F made for Zonda F Club Sports (650hp), so the first Zonda F Club Sports Model. And its special features are bellows :

Carbon fiber body in Dubai Red colour /Inox steel exhaust system

F1 type rubber fuel tank / Upgraded Hi-fi system / Lifting system

Reinforced gearbox / Carbon ceramic brakes

1 Carat Diamond name plate with its Vin. No on it for mean it’s engaged by Horacio pagani for this car, only in this world.

This is the only one Zonda F in this world and by some reasons it is special – Horacio Pagani made up his mind built up this car for his 25th wedding anniversary by himself and family. By this reason he has minded the core Pagani shows as symbol of his brand. And also this is the first car that installed the Club Sports Package for Zonda F. This is the very first try for Zonda F and after this they, Pagani Automobili, are launched Club Sports Pack on Pagani brand for public and customers.

He Horacio Pagani, displayed this car on his living room and enjoyed every day for himself. It shows how much he loves this car and its importance to him. He created this car to show his all passion with his brand the Pagani Automobili S.p.A.

Right before it’s bring to Korea for LK Cars’ Pagani Brand Launch, this car was decided for the Sotheby Auction as like a luxury artistic one in this world. By all LK staff’s effort we can bring this car to Korea because we well know its value. We are very proud to introduce this to you.

Jetzt registrieren, um Themenwerbung zu deaktivieren »

Schreibe eine Antwort

Du kannst jetzt einen Beitrag schreiben und dich dann später registrieren. Wenn du bereits ein Benutzerkonto hast, melde dich zuerst an.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorhergehender Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Neu erstellen...