Jump to content
DinoP

Ferrari Slideshow

Empfohlene Beiträge

taunus   
taunus
Viel Spaß

Besten Dank ! Wieder mal ein paar Gründe, die richtigen Kreuze auf dem Lottoschein zu machen.

Allerdings scheint sich der Fotograf eher an dem F1 festgebissen zu haben...

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag
m3_m   
m3_m

Hallo Zusammen,

Für mich ist der Stradale eines der gelungensten Autos der Welt. Für mich einfach nur ein Traum.

Danke für die Bilder, sind wirklich gut :-))!

gruss m3 :wink2:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag
Matthias2004   
Matthias2004

Was finden eigentlich fast alle an diesen Streifen so schön? Finde die bescheiden aber sind fast ein Schnäppchen, bei 5900 Euro :-)

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag
taunus   
taunus

Ich glaube ich muss mal wieder nach Seckenhausen...

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag
Matt_355_GTS CO   
Matt_355_GTS
Hallo Zusammen,

Für mich ist der Stradale eines der gelungensten Autos der Welt. Für mich einfach nur ein Traum.

... und jetzt sogar mit einem Preis bedacht:

18/11/2003

London

Today the Ferrari Challenge Stradale was awarded 'Performance Car of the Year 2003' by UK’s authoritative weekly magazine AUTOCAR. The ceremony was held at Battersea Park, the traditional location to the annual 'Autocar Awards' prize-giving ceremony organised by the oldest automotive magazine in the World. For the 2003 edition, a panel of judges which included the AUTOCAR test team, elected the Challenge Stradale as a winner over Porsche GT3, BMW M3 CSL, Mercedes SL55 and Pagani Zonda C12S. In AUTOCAR’s words the Challenge Stradale is 'the best Ferrari since the F40 and, right now, the most exciting car on the planet'.

Ferrari’s Roberto Fedeli – Platform Manager Ferrari - received the Award from AUTOCAR’s columnist Chris Harris and said: 'I would like to share this award with all the people of Ferrari who contributed to this great success'. This latest award continues Ferrari’s success. Last year Ferrari’s President and CEO Luca di Montezemolo received 'Man of the Year' Award, while the Enzo Ferrari was awarded 'Super-car of the Year'.

:wink2:

Matthias

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag